Hulp bij betalen met Payconiq
Ik kan de QR code scannen (bestelling via pc)
Ik kan de QR code scannen (bestelling via pc)
Scan de code (u ontvangt dezelfde code ook per mail bij de bestelbevestiging)
geef het correct bedrag in
Vermeld als opmerking (bericht) uw naam en het bestel-ID uit de bevestigingsmail.
Is dit niet mogelijk dan dient u eerste uw rekening te koppelen in de app. Ga in het Payconiq menu naar de 'Betaalmiddelen')
Ik kan de QR code NIET scannen (bestelling via smartphone)
Ik kan de QR code NIET scannen (bestelling via smartphone)
Op de Payconiq App
Druk linksonder op betaal
Kies uit de lijst 'Winkels'
Zoek naar Slagerij Nico en Heidi
Geef het correcte bedrag in
Vermeld als opmerking (bericht) uw naam en het bestel-ID uit de bevestigingsmail.
Bestelling worden pas klaargemaakt na ontvangst van de betaling !
Bestelling worden pas klaargemaakt na ontvangst van de betaling !
Payconiq QR code
Voorbeeld opmerking - Bestel ID