Hulp bij betalen met Payconiq

Ik kan de QR code scannen (bestelling via pc)

  1. Scan de code (u ontvangt dezelfde code ook per mail bij de bestelbevestiging)

  2. geef het correct bedrag in

  3. Vermeld als opmerking (bericht) uw naam en het bestel-ID uit de bevestigingsmail.
    Is dit niet mogelijk dan dient u eerste uw rekening te koppelen in de app. Ga in het Payconiq menu naar de 'Betaalmiddelen')

Ik kan de QR code NIET scannen (bestelling via smartphone)

  1. Op de Payconiq App

  2. Druk linksonder op betaal

  3. Kies uit de lijst 'Winkels'

  4. Zoek naar Slagerij Nico en Heidi

  5. Geef het correcte bedrag in

  6. Vermeld als opmerking (bericht) uw naam en het bestel-ID uit de bevestigingsmail.


Bestelling worden pas klaargemaakt na ontvangst van de betaling !

Payconiq QR code
Voorbeeld opmerking - Bestel ID